11. august 2023

Tuduriided, lendhobused...Lembs kogu loo peakangelane

Hommikul kööki minnes, leidsin juba kella 6 ajal köögi laua ääres noori (Anete ja Laura) kes söömas kes lihtsalt teed joomas. Ja Lauralt esimene teave, et hobused on lahti. Miskit, esimese hooga kiirustasin õue, unustades hetkeks, et mul ööriided seljas. Lasipuult haarasin korde ja Katu päitsed alustasin teekonda, kuid siis avastasin, et kannikate välkudes, vist pole mõtet metsa vahele ikka minna, kunagi ei tea kuhu hobused välja jõudnud olla. Kuidas ma siis külarahvale otsa vaatan, kui ma nii napis rõivastuses metsast välja astun 😂.Tagasi tuppa, tõmbasin mägimatkaja dressid jalga ja ei rohkemat. Ülejäänud jäi nii nagu ärganud olin...

Olles siis ühe ringi metsas ära teinud, meenus et mul puudus ka sidevahend. Pidasin parimaks koju tagasi, et vast keegi on mulle teavituse teinud ja mina kappan poolpaljalt metsas ringi pea laiali otsas. 

Tagasi teel koju, põikasin metsakarjamaale, et kontrollida kas keegi lõhkus aia. Ei seekord oli aed terve, aga tegemist üle hüppamisega on ületatud mu metsakoplit palistavat aialinti.

Koju jõudnuna, saingi teada, et oli helistatud ja kohe ka suund võtta Lipa külla. Hobused olid ju ületanud raiesmiku, kust ma enam jälgi ei osanud leida. Mulle endale valmistas olukord nalja, sest olles napis riietuses oma teekonda alustanud. Nii mõnegi inimese vastakaid mõtteid mõtlema panna. Samas karges hommikus jalutada said mu toatuhvlid ligu märjaks.

Õnneks hobused polnud jõudnud viljapõldu, sest asi oleks võinud mõnele terviseprobleemiga seiklus lõppeda. 

Tegelikult on teada ka põhjus miks selline loll lugu juhtus. Kodus oli Lembs, kelle ma tõin Sissule nukruse leevendamiseks seltsiliseks. Lembsul sai hommikul aga villand enne 6 ta lõhkus kodu juures aiavärava. Ja kappas metsa, et oma õe juurde Lacky juurde minna. Olles metsas olevate hobuste aia taga, meelitas Lembs hoburahva aiast välja. Kes ronis alt kes hüppas. Vähemalt jälgi uurides nii mulle kogu lugu sellise silmapaistvusega selgemaks sai.

Meil ju kodu juures kaamerad üleval ja siis pilt selge mis toimub kodu juures. Oleme pidanud plaani, et lähimal ajal paigaldame ka metsa. Mingi metsloom käib hobuseid ehmatamas. Üks kindel koht, jälgede järgi ja koerte käitumise järgi oletan, kas hunt, metssiga või ilves. Kuid midagi on, aga püüame selgitada. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Maikuu, see mõnus kevadekuu...

Viimased päevad on olnud väga võrratud ilmad. Lihtsalt tüdinud kandmast paksemaid talve vammusaid. Kevad on nagu pääsemine mingist raskest o...