20. detsember 2022

Ilus on lumine aeg, aga loomad tahavad tegelust. Nii, et ootame lapsi ja täiskasvanuid trenni. 

31.12.2022 on plaan kahe tunnine ratsamatk. Hetkel tundub, et jõulud tulevad valged, aga ega enam aasta lõppki mägede taga pole arvan, et lund jätkub aasta lõppu. Ja koolivaheajal on mul palju vaba aega. 

Lasteaedades on teraapia hooaeg läbi ja alustame uuel aastal peale koolivaheaega.

Viimase kahe nädala jooksul olen lahutanud koeri kaklusest. Imestan, et viimane kord ründas Sannu Nordicut. Tõstsin küll tagumised jalad maast lahti, aga ei tahtnud kuidagi Nordicu kõrist vabaks lasta. Ja olen mitmeid kordi mõelnud-analüüsinud, et millest seekord kakluseks läks. Sannu hüppas minu juures olekul Nordicule kõrri. Otseselt ühtegi hoiatavat märki polnud ja Nordic ei tekitanud ka probleeme. Muidu varem kui Nordic oli noorem, siis oli tema kes antipaatiast mõne koera suhtes algatas territoriaalsusest domineerivast hoiakust kaklusi. Kuid nüüd mil ta liigub oma 9 sünnipäevale, siis olen viimase paari nädala jooksul pidanud teda päästma. Ühel korral ründas Mäx, kuid õnneks sai Mäx ruttu aru, et tema jääb selles võitluses siiski alla. Muidugi ei meeldinud Sannu rünnak Nordicule, kuid seekord suutsin sekunditega võitluse lahutada.

Teisel korral tundsin tagajalgadest õhku tõstes, et mul nii palju jõudu ei jätku.

Kummaline aeg praegu, lund on õues kamaluga ja peale kaubagi. Meil taas pumba probleem. Sulatame lund ja joodame hobuseid sula lume veega. Sööta veel jagub ja minu arvestuse järgi peaks hakkama saama kaasa arvatud jaanuarikuu lõpuni. Kuid juba tellimus tehtud uutele rullidele olemas.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.