1. september 2016

Päris huvitav on koerte jooksu ajal see, kui kuulekalt käituvad mu emased. Mainin seda, et kui majas on rohkem kui üks emane, siis innaperiood  on köigil ühel ajal. Kontrollitud jalutamine valvsa silma all. Ja isased lontrused jalutavad nii nagu neile meeldib. Ma ütlen meie koerad pole murdjad teistele koertele kallale ei lähe.
Tegin vahva aseme koertele. Önneks päeva ajal on kodus ikka kaks inimest. Kodus peab keegi midagi tegema. Hetkel teine pool valmistub kartulivõtuks nojah mainin vaikselt poja energilisus on  on teine meespoole laisemaks. Ajakasutus on käest ära ja tööd tegemised kuhjuvad. Õnneks on mul veel koduabiline,  kes saab kenasti loomadega hakkama, kui mind kodus pole.
Ootan poja koolist tulekut ja muidudgi üllatab ikka ühe tütre elukutse valik vist vanaema geenid löövad välja. Seda mida mina endale ei lubanud lubas tütar endale. Ei nojah, aga vaatame kevadel siis loetakse tibusid... Hommikused ajad mil vabad, siis püüan tegeleda noorte hobustega. Järgmiseks aastaks rohkem sukse sadula alla käima. Katsetan ka projekti kirjutamisega natuke vaeva näha. Plaanid on, aga  mida ei räägi eelistan enne teoks teha ja vaatan kas on ka tulemust. Ei meeldi liigselt tühje lubadusi lubada. Hetkel on mul suurimad igatsused  matkal ära käia. Ma pole ammu ilma midagi endale lubada saanud.
Lihtsalt vaadata ja rännata ning olla iseendaga silmitsi  uute takistuste ees. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...