1. september 2016

01.09.2016 September.


Kaunist alanud õppeaastat koolijütsid olgu siis suured või väikesed.
Tuleb mul see õppeaasta teha tööd koolis. Mis on mul täiesti tervitatav. Fännan täiega töötamist lastega, eriti veel huvialaringi juhendades.
Muidugi jälle oleme sattunud kohalike hulkuvate külapenide orbiiti. Õnneks aegsasti avastasin oma emaste penide jooksuka. Midagi muud ei saa, saab lähimal ajal üks emane koer ära steriliseerida. See pole enam mõeldav, et mõni isaste peni omanik, kellel juba mitu noomitust ja trahve kaelas ei ole õpetust võtnud koerad hulguvad jätkuvalt ja peavad omavoliliselt jahti. Selline koerapidamine on mõttetu, kui koerad ei viibi kodus. Minul on väga tähtis, et koerad oleksid kodus ja alati tähelepanu keskpunktis.
KOV ei oma koostööd Päälinna varjupaigaga, kuna ühe kuu maksumus on valla poolt tasuda. Ja kui mina kutsuks varjupaiga koertele järgi ei tule see mitte üks teps. Kõik ju KOV kokkulepetes kinni  varjupaigaga ja kui need sõlmimatta, siis peab leiutama teisi taktikaid. Mul on kõrini nendest isastest penidest, ükskõik kus ma ei liiguks näen ma neid üksi ilma oma inimesteta liikumas.
Sai eile käidud enne tööle minekut seenel, ei osanud oodata, et leian päris suure hulga kukeseeni, kodus seeni liikide järgi laiali jaotades sain pea 2 l ämbritäis. Natuke suutsin kollariisikaid ja kaseriisikaid korjata. Ja pärast tööpäeva lõppu marineerisin riisikad ja päris varaste hommikutundidel lõpetasin oma tegevuse.
Ahjaa kõige kummalisem oli see, et eelmine nädal mitu ööd pärast Ida-Virumaa reisi nägin mitu ööd omapäraseid unenägusid. Päris huvitav oli see, et tegevus toimus metsas ja rabas ning tagaajamine nagu märulifilmis. Ja muidugi ei taha mainida, kuid üks tegelane kes ennast mitmeid kordi ilmutas oli üks töökaaslane. Kuid jätkuvalt soovin sellele onklile edu.
Praegu tunnen kõige suuremat puudust laua arvutist. Mul on vaja seda palju igat masti kirjatöödeks. Olen siiani käinud kohalikus raamatukogus ja vahel siis juhatajat asendanud. Siis olen saanud oma vajalikke asju ajada mailitsi. Muidugi asjatasin ka laste sülekatega.
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

  Täna on siis Suur Reede mu vanavanaema surmast saab juba 20 aastat. Nukrus poeb hinge...mõni päev vahet läks vanaisa järgi (vanaisa jaoks ...