11. detsember 2015

Uhh, suht vastik nagu tapalavale minek on mul arstil käik. Mis sellest, et juhilubade vahetusega kaasneb ka arstitõendi uuendamine. Kuid see mis arsti juures toimub on väga naljakas. Kaela ümbermõõdu mõõtmine... tunne oli selline, et nagu peekoni sea peki paksuse mõõtmine. Või teine variant, mida isegi julgesin küsida oli see, et kas on tulemas ühtne liiklusvorm eestlastele ja sisserännanutele teine... Kuid medõde sellekoha peal vastuse jäi võlgu vaid kehitas õlgu.  Täitsa ära pööranud meditsiin... nojah ja siis veel mu uuesti välja löönud nohu pani teda siis kõike haigusloosse kirjutama ning tahtis ka juba retsepti väljastada. Millest ma kohe keeldusin, tegelikult mul kujunenud omad ravimid mida eelistan ja ei mingeid tablette. 
Muidugi tänane päev on üldse pea peale pööratud. Kõik mu tänase päeva plaanid nurjusid, tahtsin korra tunnikeseks jõusaali minna, kuid jah. Ja siis auto mittekäivitumine kiirel momendil jälle mu enesetunde päris nulli lähedaseks nullis. 
Lubade vahetusega veel see teema, kõik ju maksab, tervisetõend maksab, tasuma peab veel juhiloa eest.... Ühele lapsele vaja tervisetõendit kooli, see maksab... kõik on viidud maksu alla.... Jubeee...
Homme saab olema pingeline päev, mis kuidas räägime veel täna õhtul perekeskis läbi. Selle koha pealt tunnen ennast hästi, et mul on hästi töötav pere tiim. Samas ise ootan homset päeva suure põnevusega.
Hmm, aktuaalset ka päevakangelastest... hämmastav mis ikka praeguse presidendi ümber toimub. kohutavaks pean seda, iga ajaleht, iga meediat edasikandev ajakiri juba peakangelasest nii palju teemasid edasi arendanud. Lausa psühholoogide abile nõjatudes, kes siis annavad teada (ÕL) kui kaugel suhe tegelikkuses on. Suht kurb ja ebameeldiv on pidevalt lugeda pealkirjadest pidevalt presidendi uuest suhtest või teab millest veel. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...