18. juuli 2015

Jälle vihm, mõningased päevased tegemised õues tehtud, kuid näiteks niitma ei julgenud minna. Kuulsin ühe kohaliku käest, et Tamme küla mehed olla pannud kokku päris halva heina. Kurb, kuid pean moka maas... Mis teha eks nad kaotavad jälle mõnegi kliendi järgmisel aastal. Praegune ilm on küll rohkem heitlik, kui suvemeenutav. 
Korra selle kuu alguses oli vallavanemaga juttu, et hobuse ja vankriga sõitu teha, kuid ma ei tihanud ka enam viimasel minutil uuesti küsida. Jutt jäi, et pidi ise kohale tulema vestlema sellel teemal. Ma ise poleks täna eriti füüsiliselt suutnud midagi teha. Eelis seisus oli mul hoopis kodus hobused ja lapsed trenni teha. Pärast laste trenni tundsin ennast päris hästi. Ei oska öelda, mis mulle puhanud tunde tõi oli vast lõõgastunud olek hobuse ees jalutades. Igal juhul lastele trenni tegemine andis mulle palju tagasi. Kõik oli positiivne, hämmastav ja imetlesin mõttes laste arutelusid minu sõnade üle. Ja selline tagasi side paneb rohkem mõtlema, kuidas lihtsalt väljendada, et lapsele segemaks saaks. 
Täna hommik algas mul 5.37 ärkasin meeletu koerte haukumise peale. Õue minekul selgus, et ületee aiast on hobused vabadusse pääsenud ning ruunapoissi külastama tulnud. Natuke hoovis peata olekus ringi tuisanud, tormasid kõik see kari rehe alla ning ootasid sisse laskmist. Lasin sisse ning mainisin, et lähen uuesti magama. Ja nii ma tegingi. Ärkasin hiljem juba 8 läbi. 
Kena päike ei lasknud tuppa jääda, vaid kohe alustasin toimetustega. Viisin tibud õue, leidsin ühe noore kana õues hulkumas. Ja sellele lugesin sõnad peale, et küll ma su kinni saan. Tõin tuppa pisikesed, et neile süüa anda. Varsti pean hakkama ostma kutsika graanuleid, mida leotama ja siis pehme pudrumassina ette andma. Sellistele pisikestele ei tohi anda raskelt seeduvaid söötasid ja siis ostan valmistoitu. Hetkel sain osta odavalt soodusmüügis konservtoite. 
Nalja kah, kuulsin siis meeste poolt tagaselja arutelusid ühelt tamme küla onklilt. Oh jah, vahel imestan ja mõtlen, et tegelikult mehed on suuremad latatarad, kui isegi naised.  Naersin juba jutust koorunud jutu sisu peale. Ütleks nii, et tookord, kui üks onkel jättis mu suksude heina rulli keeramatta. Pereprobleemide olemasolu... nojah on teada-tuntud tõde, et kui mehe küljeluu maha jätab kipuvad viimased omi mõtteid läbi pudelipõhja vaatama.
Kahju, et vihma sadama hakkas ei hakanud ma täna oma mõtteid teoks tegema. Tegeleda Lipsuga. Eelmise nädala võit looma üle tõi selguse, tema käitumisele. 
Oleks tore, kui ma leiaks kõigile kutsikale kodud. Oleks ka tore.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...