5. november 2013

Maapind on juba siis pehmeks vihmaveest muutunud, isegi kõievaiad ei püsi maa sees, väga kergelt tulevad välja.
Ootasin eile EHS-i töötajaid, kuid jah ei jäid tulematta. Homme helistan, küsin millal tulevad, tahan ju auto remonti viia, et siis ei satu sellisele ajale, kui ma kodust ära. Mõned hobused vajavad hindeid... kui ma eksi siis läheb see ka mulle maksma... natuke hirmutab. Tõuhobuse kasvatus on päris kallis lugu, siis varssadele vaja teha ussitõrjed, üks täkupoiss vaja ruunata, kui klopsin vaikselt mõttes summad kokku, oi oi oi, paneb ikka oigama. 
Nüüd mil võtsin koerakoolitusse uue meetodi ehk siis jalutama minnes, panen Pipi rihma otsa ja mis toimub. Lara nõuab rihma otsa saamist, see ,,kohutav" kuidas hüppab minu ja Pipi vahele ning hõõrub ennast vahele. Täna üllatas Sass omakorda, kes julgeb juba rohkem kaasa tulla, kui hobustega metsa lähen. Miks on mul koerad, sellepärast, et pakuvad seltsi ning meeldib neid jälgida. Mina näiteks ei suuda koerata olla, kui ma miskit teen on alati koerad mu lähedal ja sabas. Hobuseid karjamaalt ära tuues, on nemad karjamaal kaevamas, see on nende esmane tegevus, collie armastab hobuseid ajada, kuid õnneks on seegi kadunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...