13. juuni 2012

Mõnus suvi.

Igal juhul eilne päev kulus mul karja aia tegemiseks, naabrikinnistule, nii palju, kui maaparanduslikult pinnase kõlblikusest lubas. 
Enne heinamaale minekut pidin puid eest saagima (tegin seda eelmine nädal), teerada oli nii tuulemurde ja tuuleheiteid täis. Ei hakanud erilist metsatööd küll tegema, endal omal mets olemas ja niikui nii vaja metsa korrastada. Hakata veel võõrast, ei. Eks enne sai maaomanikule ka mainitud, et olen sinna minemas ja tegutsemas. Ühtegi asja ei tee ma nii, et mul poleks teavitatud kinnistu omanikule. Eelistan heanaaberlikke suhteid.
Igal juhul õhtul peale minu tegutses ka Lipa külast pärist upitaja, millega siis lükati kinni rööpad . Mis tekkisid metsaväljaveo tagajärjel. Olin juba pikemat aega väga õnnetu seda pilti nähes. Ja olin ka selle miskit moodi omaks võtnud, et enam ei pööranud nagu tähelepanu. Ja naabrimaale jälle ka hobused peale lastud. Tegin ka väikse lõkke, mis aitas oma suitsuga nati leevendada sääskede rünnakut ja ühtlasi põletasin ära rohu seest välja tulnud oksad, mis segavad trimmerdamist (trimmeri jõhv purustab peeneks tükiks, vahel lendavad nad väga isemoodi trajektooriga ja segavad väga selle töö tegemist). 
Võrreldes eelmise aastaga olin see aasta tublim ja suutsin tunduvalt rohkem trimmerdada ka isegi need kohad, kus kasvavad meeletult vereurmarohu kolooniad.
Igal juhul, hommikul hobuseid vaatamas käies, leidsin eest ikka korralike punnis kõhtudega loomad. Ja tundus, et sääski ka nii palju polnud, et hobused on suutnud enesele mingi kaitse kihi peale lõhna näol. 

Joel tegeles täna mu autokummiga, mis oli eile hommikul lössus. Eks näe, kus on probleem. 



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.