4. aprill 2012

Juba siis 5.aprill ja kristlikus kihis peetakse tänast päeva vaikseks neljapäevaks. Minu jaoks on ülestõusmispühad aastaid olnud pigem töörügamise päevadeks. Ja sigri-migrisuse tekitavad iga päev  meedias lihavõtte pühade juttudega, näiteks facebookis kerkivad e-kaardid nagu seeni pärast vihma, muutes selle sots võrgustiku igavaks ja tühjaks, minu jaoks mõttetuks info korjamise kanaliks.
Helistati hommikul, et kas mu naabrikoer on selline ja selline, et teda oli Lipa küla vahel nähtud. Esimene asi mis mainiti, et kasse on murtud, laibad külavahel. On alles teema. Minu arust see teema ei tasuks mainida tühja-tähja pärast, kui pole näinud, kas konkreetne koer murdis või jäi kassike auto alla. 
Eile ostsin siis kaks lakukivi, ühe karjamaale ja teise lauta. Ja hunniku ussirohtu, natuke tehti soodustust, kuid kulutada 45 eurot on ikka paras ports summat karja hobustele. Minu jaoks on oluline, et loomad oleksid terved, teades mida siseparasiidid võivad teha. Siseparasiitide rohkusest võivad tekkida igat sori haigusjuhtumeid. Kunagi võideldi Tori kuulsas hobusekasvanduses tiirude vastu ja hilisem järeldus selgus enamus tiirud olid siseparasiitide poolt esile kutsutud. Teen see aasta veel teistkorda, aga siis enne karjatamis perioodi algust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...