18. juuni 2024

Oi kui palju olen proovinud siia sisse logida ja mul oli meelest ununenud, et olin vahetanud parooli. 

Eelmine kuu oli meil väga aktiivne ja jätkame suvise tegevusrohke ajaga. Olen häppi, et saime osaleda 1.06 lastekaitsepäeva üritusel ponidega Kaius. Seekord siis Amanda ja Albert, kui Mann läheb kenasti peale, siis Albert paras tegelane peale laadimisel. Kuid õnneks jätkub kannatlikust nende pujäänikutega. Nüüd muidugi heinatöö ootel ehk siis sobiva aja leidmine heinateoks. On veel tehnika remont pooleli. 

Sai ka korraldatud päevane laager, kehvale ajale sattus meie maastiku matk. Vihm ja äike, kuid kummaliselt olid sihid kus ma oma kolm aastat tagasi kappasin nüüd nii täis võssa kasvanud (mõttes omanikule ai...ai...ai). Sai siis ragistatud...




 


Elu loomadega on võrratu, kui ei pea kõike üksi tegema. Vahel mõlgutan mõtteid, et kuidas saavad hakkama need MTÜ-d kes loomade päästmisega tegelevad. Igale loomale on ju teatud kulu. Kuidagi ei saa mööda minna, et raha ei kulu. Juba sööda ostmine, kas siis või lihtsamatele asjadele. 
Pidin näiteks tegema kulutused ekstra Cissile, ja teate kui palju kulus oma 50 eurot. Kuna ta ei taha metsas olla ja kollektiivist lugu ei pea, kogu aeg tuli koju. Suurte hobuste puhul peame rajama aga aiad juba kõrgemaks. Ja ühele poole tuleb kõrge tara, metallpostid on olemas, aga millal noored aega saavad hetkel on see ettevõtmise asi. 












Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Eile mõte jooksis ja kui siia kirjutama tulin, oli järsult pea tühi. Panin siis eile õhtul koplites sõnnikut kottidesse. Ja muidugi ka autos...