22. mai 2024

Matkale rahvas...kena kevad.

 Jätkame aedade ehitustega. Kuid ootame ka jätkuvalt külastajaid. Olen teinud matkaradade uurimiseks ratta retki endale. Lihtsalt tõmmata sellest hallist argisest massist välja. 

Maadlen seletamatu kanna valuga, mis liigub kord hüppe liigeses siis jälle talla all. Eelmine aasta sügisel toimunud Kernu orienteerumise võistlusel väänasin kusagil oksa risu sees jala välja ja ühtlasi lõppes ühe botase tald. Lõpu spurdi tegin juba palja jalu. Samas see fännamise mõnu tunne jooksmisest ja orienteerumisest võõras kohas on alati üks fun värk. Ja nii kui ma tunne tülpimust argisest elust võtan ette midagi peadpööritava seikluse. Ei kannata igavat rutiini. Sellepärast ootan vahelduseks särtsakaid inimesi külla. 

Eeelmine nädal nokitsedes metsas metsakuiva koristades koplitest, väänasin taas jala, botasega  ühe oksa taha kinni jäädes. Ja muidugi lõpetasin oma töö ei tahtnud asja pooleli jätta. 

Järgmisel kuul plaan kahel ööl ööratsamatkad koos toitlustamisega teha. Olen jäänud endiselt enda tegemiste juurde. Hobused vajavad sööda tootmiseks raha.

Soov on hetkel kahele noorele 2-e aastasele hopsile ja ponile kodu leida. Ei ole meil hetkel suurt aega noorte hobuste välja õppeks. Olen väga tänulik, et noorem tütar on võtnud vaevaks nendega tegeleda iga päevaselt. Tegevusetult mul hobused vaatamata rahva vähesusele ei seisa. Püüame liigutada maksimum koormusega.








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ja ongi suur sügis käes.

 Ilmad mõnusalt jahedad ja päike näitab oma sügist palet.  Selja taha jäi rattamatk Rootsimaal. On ala, mis mind tohutult köidab ja olen val...