27. juuni 2023

 Päris pikk vahe tekkis viimasele kirjutisele. Põhjus lihtne. Kuivus ehk mis Eestit viimastel aastatel tabanud. Paneb mõtlikult analüüsima, mida või kuidas. Plaan hobuste arvu vähendamiseks võib ka läbi kukkuda. Heina tegemine on tänavu aasta raskendatud seisuses.  Ja kui vaadata pakutavate müügihobuste numbreid. Siis küll eriti usku müügiks pole. Ainus mõte kuidas hakkama saada, sel juhul läheks iga sent hobuste sööda ostuks. 

Meie kandi heinamaadel on ikka päris nutune seis. Kuid kõige huvitavam on metsakarjamaadel oleva rohukasvu suhtes nuriseda ei saa. 

Noortele eelmise aasta sälgudele ostsin lutserni graanuleid. Kuna nendel peab olema tugeva vooluga aed, siis tegeleme nende lisasöötmisega. Samas on see kasulik noorte hobustega tegelemisele kuluv aeg. 

Praegu on nii, et kodu lähedalt veel hetkel niidukiga peale ei lähe. Saan teha niimoodi, et karjatan. Karjus ümber ja loomad peale. Samas on seda söögikraami palju. Olen mõelnud igasuguseid variante. Kuid kaalukam otsus siiski teeme selle järgi kui palju me juulikuus sööta saame.

Naabrionu ,,pullid" viimane piisk karikasse oli mul siin kui minuga võttis ühendust saatejuht Taavi Libe maikuus, kes ründava hääletooniga küsimusega lajatas, et kas minu hobused on naabrimaade peal...järjekordne vale millega naaber juba lagedale jõudis.  Pärast naabri loomadest vabanemist on elu rahulikum. Kuid naabrionu hing seda võrd haigem... Mina pole põhjust andnud. Kuna olen korduvalt helistanud ja teada andnud, et soovin, et Midagi ette võtaks oma loomadega. Kuid ega mind selle mõtte järel eriti viisakalt ei kostitatud. Suust lendas minu suunas igat masti ,,sulelisi ja karvaseid".

Vaatan ja imestan Rapla RK tegemisi ja avalikkuse tähelepanu tõmbamist. Mis teha, tähelepanu puudus on nii suur, et hõisata teles ja kiidelda neti meedia lehel... Panebki imestama... Isegi oma treeneri kutset kiideldakse mega palju... Meil Eestis on mitmeid häid treenereid, kellelt miskit õppida... Õpin minagi juurde, vahel on hea kellegi teise käe all harjutada või teadmisi omandada. Nagu on teinud ka mu enda lapsed.  

Olen häppi oma väikese arvulise laste laagri korraldusega. Väike on mõnus ja jõuan kõikidele lastele piisavalt tähelepanu pöörata.  


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Maikuu, see mõnus kevadekuu...

Viimased päevad on olnud väga võrratud ilmad. Lihtsalt tüdinud kandmast paksemaid talve vammusaid. Kevad on nagu pääsemine mingist raskest o...