19. mai 2023

Hakkabki läbi saama maikuu, palju päevi pole jäänud. Ja läbi saamas on lasteaia hooaeg... mulle on see aeg olnud lisakohustuste aeg. Samas põnev välja kutse. See selleks...

Olen see mis mind tõesti paelub ja kutsub. Samas läbisin e-koolitus põhiselt veel psühholoogia kursuse Tartu ülikoolis. Oli põnev ja samas õppida süvitsi aineid tundma mida võiks tulevikus enda juures arendama hakata. Terviklikult psühholoogia on üks teaduspõhine uurimustöö inimese vaimsest tervisest kuni surmani. 

Loomad on põnevad, üritan ühte oma huvitatust saksalamabakoeraga läbida kaitseliidu otsingukoerajuhi koolitust. Tegelikult olen valmis koeraga minema kohe nüüd ja praegu, kui mul see võimalus avaneks. Lihtsalt võtaks igast asjast võtaks osa, kus väheke saab ennast ja koera arendada. 

Saab tegeldud ka Mäxuga, kellega plaan Lätti jahikatset tegema. Üks päev sooritas kodu hoovis ideaalse linnukoera seisaku, otsisin taga ühte kana, kes juba mitmendat õhtut keeldus kuuti minemast ehk siis peitis kuhugile ära. Kahtlus langes, et on omale pesa teinud. 

Ja nii see ka oli, et kanal oli hunnik mune all ja sirelipõõsas ta pesal istus. Ja mu enda kasvatatud kukk semmib invaliidist pardimammaga. Oeh see oli nii lahe pilt, kuidas kukk ajas pardimammat vahvalt kuudi suunas. 

Leitud munad jagan koertele söögi sees ära. Ise ei taha süüa, ei tea kaua need on olnud ja siis nagu pole isu söömiseks. 

Anete valmistub võistlustele minema minu teada kolme hobusega. Tubli tegija...hoian mõttes pöialt, et selja korda saaks... 

See aasta on toimumas kolmed laagrid. Mõtlen kuidas augustikuu laagrissse osavõtjad leida või soovijaid. Kolmas laager on eelistatud rohkem oskajatele, kui algajatele. Ei soovi kellegi hobuseid sadula alla panna. Selleks on hea, kui on oskajad. Olen läbi teinud mitmeid matku ja saanud aru, et üks matk eeldab ka head koostööd teiste ratsanikega. Selle tõttu on hea, kui saduldamis oskused on igal ühel olemas. Samas olen ise põnevil matkast...mingi päev teeme tütrega ise raja läbi. 

Ja jätkame ootamisega, et külalised leiaksid ikka aega meie juurde. Tänu teile saame edasi töötada ja hobused on tänulikud iga koos veedetud aja eest.

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...