21. jaanuar 2019

Laupäev sai lisatud taas uus pang karjamaa mineraalidega, mis juba mõeldud mahetootjate loomapidamisse, katsetan ja siis näen ära, millised mineraali panged on mu kabjalistele vastuvõetavad.
Küüslaugu pang söödi ka tilgatumaks, tänagi märkasin kuidas nooliti ja lammutatud mentooli pangest ainult riismed järgi jäänud. Ükskõik mida ma ei püüa teha, et sinna pange ikka kapjadega sööma ei pääseks, kuid nagu näha olen mina oma mõtlemisega ei suuda hobuste jõule vastu seista. 
Muidugi oli nädala lõpp väga tegus.

Kui neid probleeme tuleb, siis ikka tuleb. Nordikul avastasime, et on korjanud endale kärntõve külge, kui see avastatud, siis sai juba vetiga kohe ühendust võetud. Tegemist spetsiifilise raviga ja mulle kohe mitte üks gramm kohe ei meeldi see teema. Alguses mõtlesin, et tegemist Pipi vastu nühkimisega selja pealt natuke verine, kuid laupäeval hakkas silma pigem kärnadega ja silma ümbruse karva kaotusega., kuid silma torkas vahetpidamata sügamine. Vet käis kodus, kes siis viis kohase menetluse koos kohaste protseduuridega. Ohkama võtab, kuid nüüd peab ootama kui ravim oma töö teeb. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...