7. jaanuar 2019

Head uut ... veelkord, pilt võetud internetist. Kuna shampadest ei tea suurt miskit, aga vanadest aegadest, et ilma pudelita enam peale kolme kuninga päeva soovida ei tohi. Nii ett scall tervituseks ja kõll mõtteliselt kokku löömiseks.
Elu on nii mõnusalt rutiinis, et rohkemat ei taha. Pokker ja Fryc on elanud sisse ja teavad meie harjumusi ja kellaaegu. Oskavad tulla õhtul väravasse või hommikul koos välja viies ei ole ka probleemi. Mõnus...mõnus... mõnus...
Eile sai siis allapanu toomas käidud, olin jälle ära kaotanud saepuru omaniku numbri, kuna omaniku poolt roheline tuli tulla millal soovin. Kuid mul ikka harjumus ette teatada, kuid eilne natuke teistmoodi välja kukkus. Eks ma täna parandan ja otsin ning salvestan numbri mobiili.
Aasta lõpus sain siis lõpuks taga aetud e-seleeni mineraga pange kätte. Mainin hobusekarjale läheb peale küll. Uuel aastal hangitud aga teise firma küüslaugu pang ei maitse üldse. Ootan ära, kui e-seleeniga otsa saab ehk hakkab seegi maitsema. 
Pokker ja Fryc saavad kaera, vaatan mis siis toimub kui ma leotatult andma hakkan. Siiani kuivalt. 
On ka kurbi uudiseid, 5.01. koju naastes ootas mind kurb uudis, oli surnud meie nümfkakaduu Taadu. Esimese hooga võtab ikka hingest nukraks küll, nad olid kolmekesi nii vahvad seltskonna linnud. Hommikuti kohvi nautides, nad kohe juurde tulid ja kõike uudistasid, et mida joon või söön. Kuna ühtegi märki eelmisel päeval koduste poolt ei täheldatud, et miskit tervislikus seisundist kõrvale kaldumist oleks näha olnud. Kahju ikka, kuidagi nagu üks liige vähem. Mis sellest, et hetkel veel 7 lindu. Kuid nümfkakaduud on saanud mu erilisteks lemmikuteks. Nende ilme ja oskus kaasa suhelda on teinud nad mu lemmikuteks. 
Eile kui üle pika aja mõnus kompott kokku sai. Märgati taas, et koerad liiguvad igal pool kaasas, kuid minu jaoks ei ole probleem. Koerad on õpetatud mind jälgima ja omapäi kuhugile minna siiski ei tohi. Vahel kui mu kontroll on nõrgaks jäänud, kipub Nordik kohe oma jahikirele alla vanduma. Kuid ma aeg ajalt tugevdan oma kontroll-tähelepanu, siis koerad kogu aeg kodus.
Teab mitmendat õhtut näen vaeva partidega, kes ei taha kuidagi oma kuuti minna. Ja siis palusin kollist Sofil abi, kes aitas oma haukumisega pardid oma kodu poole liikuma. Koerad vahel aitavad siis, kui ma abi palu, vaid nad oskavad näha mu probleemi, kui mõni hobune keeldub karjaga kooskõlas liikumast. Siis abivägi kolme koera näol tagant poolt ajamas. Hindan oma neljajalgsete abi ja toetust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

1.04.2024 karjalaske päev

Mõnusad ilmad on saabunud, koristan kopleid ja ühtlasiu valmistume esimestele võistlustele ja jälle Hiiumaale ratsaorienteerumises osalema. ...