27. märts 2016

Kella keeramine edasi , hommik ei andnud mull erilist rahu.  Möned mötted vajasid kohe edasi rääkimist, saigi see tehtud ehk siis parima söbranna juures käidud. Öues on jube pori vastik..vastik..vastik.. Kuhugile öieti astuda ei saa, kui muda vastu vaatab. Peab üks päev hakkama rajama kitsedele aeda, et nad ka öues saaksid olla. Kuid Nordiku pärast aga tarandiku ümber ehitama.
Tiba väsinud ei viitsi miskit teha, korra prahti sai pöletatud ning hobustele sööt koju veetud. 
Noorte hobustega tegeldud, mulle meeldib inimese ja looma vahel tekkinud usalduse baasile loodud koolitus. 
Toon ühe noore inimese blogi lehekülje, et kes ei ole leidnud endas seda sobivat käitumis mudelit. Tean enda käest, kui kerge on teha vigu, kuid mu aastate pikkune kogemus loomadega on andnud tohutud teadmised. Minu põhimõte seisneb alati ja kindlalt saavutada loomaga usalduslik side. Mina olen A ja O samas võib mind usaldada.
http://tasakaalushobune.ee/loomulik-hobukasitlus/anastassia-ivanova-kuidas-opetada-hobust-karistamata/
Usaldus ja tasakaal, eelistan ka koerakoolituses neid võtteid, usaldus ning loomas peab tekkima enesekindlus. Sama teemat kasutan inimsuhetes läbi suhtlemise, et inimene ei tohi tunda ennast madalama, väärituna, saamatuna.
Tööst on kopp ees, kahtlustan mingi hullema olukorra saabumist. Mulle ei meeldi absurdsed ümberkorraldused. Kontrollin ja jälgin mis toimub ning teen omad järeldused alles aprillikuu alguses.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...