17. veebruar 2015

Vastlapäev

Täna siis tööd teha ei tohi... eem tundub aga et oma nurinaga olen siis teise poole suutnud midagi täna tegema panna. ja ma ise sisimas plaanin aga õhtul sõbranna poole minna väikselt vastlapäeva tähistama. 
Kohalikust lasteaiast vastlasõidust naasnuna ning varustust oma koha peale tagasi pannes mõtisklesin, et mida süüa. Esmane visiit sügavkülma tõi mällu värksendust ning praeahju teed rändas Norra pikkpoiss. Ei anna Soome pikkpoisiga võrrelda. Norrakad on osavad või siiski parimad kokkamises ja maitsete edasi andmises. 
Täna pole jõudnud isegi mitte vastlakukleid teha ega vist ei viitsi ka hernesuppi teha. 
Olen Nordiku käitumise peale viimasel ajal väga pahane olnud. Täna hommikul Anetet saatmas. Raske oli enda pahameelt varjata. Kui olen koera peale pahane, siis ma ei räägi veel vähem jagan mingeid käsklusi. Panin koju jõudes teise kinni. Alustasin hommikut sellega, et andsin hobustele sööda ette, jälgisin koera kui ladusin sööta käsikärusse, poiss muudkui haukus. tegin selllise näo, et ma ei kuule ega näe koera.Siis kanad ja lõpuks koertele. kuid hoidusin koeraga silmsidet pidamast. Eile likvideerisin õieti põletasin nädalavahetusel lastel leitud surnud kähriku ära. Ei suutnud kindlaks teha, kas oli kärnas või ei olnud. Nägu oli kena, kuid laip juba haises ja minul sellest lõhnast teadagi mis ... süda paha... tõsi see on. Isegi surnud inimese korral läheb süda pahaks... naljakas on see. Muidu olen kõva kui pähkel, aga surnuid loomi ja inimesi ei kannata mitte üks teps. Muud osad küll, olgu siis looma või inimese luud ei mingit probleemi. 
Tänane ilm oli veel tuuliselt külm, oleks võinud tsipakene soojem olnud, aga no see selleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...