2. november 2014

Hingedeaeg

Seda enam, kui lähedaste lahkumisest juba üsna mitmeid aastaid möödas, meenuvad mulle vana-vanemate poolt räägitud lood hingede külaskäigud oma lähedaste koju. Sellega seoses ka omad traditsioonid. Praeguses kodus pole ma midagi kogenud, aga Lagedil küll. See on üks vaikusekuu, kus tihedalt meenutatakse perekeskis lahkunuid. Minul on meenutada oma vanavanemaid ja sellega seoses vanaisa sünnipäev mis toob alati meelde kaunid hetked oma lapsepõlvest.
Iseseisva elu peale läinud, meeldis alati kuulata tema tõsiilmelisi sõnu, mis alati olid toetuseks ning edasipürgimiseks. Lapsepõlve tagasi mõeldes olen korduvalt ennast tabanud mõttelt, et siis mõtlesin, et kuidas küll vana-vanemad jaksavad. Mitu põlvkonda ühe katuse all. Tänusõnad jälle oma vana-vanematele, kelle  üle on mul väga-väga-väga hea meel.
Kui nüüd võrrelda kaasaega, vahe on see, et elu on suundunud kapitalismi, kus riigivõim võrdub poliitiliste erakondade omavahelistes sõdades. Ja nüüdki seisab minul ees läbida koondamise kadalipp. Uue töökoha otsinguid juba alustasin. Koju ma mingit turismitalu hetkel ei soovi, tuleval aastal on jõustumas uus maksuseadus. Isegi, kui ma tegeleksin koriluse saaduste turustamisega, pean ennast arvele võtma fieks ning igast tulust maksma tulumaksu.
Kohalikust vallast soovitati ratsamatkadele panustada, kui viimane masu, sundis fie tegevuse lõpetama. Ja nüüd olen lihtne hobusekasvataja. Seoses kulissidetaguse uudisega koondamisest, ei hakanud see aasta Raplamaa turismilehega isegi mitte koostööd arendama. Eelmine aasta polnud lund ja polnud ka saanisõite. Miks kulutada ressursse olematutele tegevustele. Mu uudis või teade turismilehele koondamisest mõjus ehmatavalt. Pakkus väiksemat pinda-väiksema summa eest. Kui käisin turismialsel ümarlaua koosviibimisel, siis olin juba teadlik, et ma ei astu seda sammu, et teeks reklaami raha eest.
Ees ootab mind uus, teadmata mida uus aasta toob, aga loodan parimas usus, et leian sobiva töökoha, mis lubab tegeleda ka spordiga ja matkamisega. Olen endale andnud sõna, et tahan jätkata matkamisega, korra aastas kuskil sportlikult aktiivselt aega veeta. Elu reaalsus astub jälle samme.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...