23. juuli 2014

On kiired päevad ja mõtted tiirlevad ümber hobupoisi, kelle olen valmis kohe ära müüma. Talveks jätta ei soovi, mis sellest et tegemist potensiaalse tõutäkuga, siis minu jaoks natuke suur, geenitest tehtud. Eelistan sportponi mõõdus meessoost hobusid oma märakarjale, neid väheke lihtsam pidada.
Sain seda nüüd alles teada, et kui majas elab suuremat sorti täkk, siis ei peata tarad, kui märadel armuvaludest pead sassis ning tormijooks. Ja ei märgata teele jäävaid takistusi, siis võetakse lennukalt ja nõtkelt üle tuhisedes. Hetkel peame teda sees, kuid algus on tehtud noortehobuste varjualuse ehitusega. Plaanin edaspidi , kellegi teise täkku kasutada paarituses.
On soovitatud ka lihaks saata, kuid minu jaoks  julm mõte. Olen siiani saanud oma hobused kenasti maha müüa. Usun nüüdki, et mul lahendus saabub. Muidu on nii, et täkku ootab kastreerimine.
Vajan kiiremas korras raha silotegemiseks ja see pole mitte väike. Eks näe, lõpetame ühe etapi, alustame siis uuega. Loodan alati oma elus parimat ning usk homsesse alati olemas, ehk siis pole väljapääsmatuid olukordi. Eilsega sain aru, aeg on seal maal, peab edasi liikuma. Vaja osta oma heinapress, lõpetada ära võõrtööjõu rentimine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...