18. juuni 2014

Lõpuks Kellukas sai oma varsaga maha ... jälle täkk... lootsin mära, kuid jah. Muidugi värv on tumekollane. Hommikul 6 ärgata oli väga raske, kuid sundisin teadmisega, et vaja metsa minna Kellukat vaatama, kas on ta oma kõhuga ühele poole jõudnud. Ja ega ma kaugele ei jõudnud, kui juba Aade hõikas, et varss on sündinud. Mina tegelesin sellega leida otsitavad, et rongad kraaksusid lähedal oleval puu otsas. Kahtlustasingi, et kuskil peab olema jäänused veel poegimisest, kuid neid ma ei leidnud. Kiirustasin ju Kelluka varssa vaatama, mis soost tegelasega tegu. Imestan Liptoni järglaste välja nägemise üle. Kenad väiksed pead, eks Liptonil ka väike pea, värvus siis tumekollane ja väike rombikujuline valge lauk. Muidugi varsa kohta on tema ikka paras kobakas. Eile masseerisin Kellukat päeva jooksul mitu korda laudja pealt ja udarat ja tagumisi jalgu reie siseküljelt. Kellukas nautis kõike mu pehmeid protseduure. Üldse on mul ponid väga sõbralikud, oleme neid kohelnud väga austavalt ja teenivad lapsi siiani ustavalt. Kellukas ja Kati on meie peres suured lemmikud.
Tõime siis tegelased koju ja Tassa panime õue oma titega (tema siis eile). Tassal on siis puhtatõuline eestlane. Ühises ruumis ei suutnud Kellukas taluda Tassa lähedalolu. Nii meil ei jäänud muud üle, kui Tassa õue panna. Proovisime vooluta aeda, aga varsti jalutas Tassa tite saatel heinamaal... miskit kui pidime panema köie otsa. Muidugi mulle tundus, et Tassa tita vääriks hetkel nimeks kuninganna, kuid jah, isa nimi algab L tähega nii peame jälle mõtlema nime L tähelise. Täna siis lõpuks sai Tassa titt lõpuks oma nime Leedi Milla.... minu meelest väga sobiv ühele nelja jala sokkidega ponihakatisele.
Täna vedasin siis Liptonilt karjusenööri ära, kuna minul on tüütu iga kord uksi avades särakaid saada, eriti seda sööda ette andmisel. See selleks, loodame mõnda aega, et uksed jäävad hoonele ette, et ei teki jälle sellist olukorda, kus poiss imetleb oma kätetöid.
Nüüd mil ilmad sügiseselt jahedad on raskusi õues toimetada. Kardan jahedust... eile peale lumelörtsi ja rahe sadu läksin ujuma ja saunatama. Mul läks tükk aega, kui keha võttis leilikuuma kehasse, eelnevalt toimus külma ja soojaga maadlus, mis ilmutas kananaha   moel. 
Eile hommikul Tassa varssa vaatama minnes, tõmbasin õue minekul suusapüksid jalga.
Lõpuks ometi suutsin pojaga läbirääkimiste teel jõuda selleni, et tema mulle kohvilauaks mõeldud paku pinna ära hööveldab. Loodan homme seda näha ning jalale tõsta... jee jälle miskit uut.  Peatselt saan oma kohvilaua lasipuu juurde. 
Traktori kärul on ootamas terve hunnik karjuseposte, mis vaja maasse lüüa, rajamas olen koplit noortele, 1,5 km kaugusele. Mõtisklesin, kuidas rajada sealne jootmisvärk.
Otsin hetkel kohta täkule, et saaks anda kellegile tegelemiseks. Kuid eks näe, kui ma nüüd kahe nädala jooksul miskit lahendust ei leia, siis ei jää muud üle, kui kastreerida. Proovisin korra helistada EHS-i ja seal oli vahepeal miskit sellist toimunud, mis tekitas mulle piisavalt segadust ning püüdsin teiste vahendusel miskit selgusele jõuda ... kuid jah kurb ja raske nii, kui pikka aega pole asja EHS-i ja jälle muutused ees. Juba suhtlesin ühe vetiga, kes on nõus järgmisel nädalal meie vastsündinud tittedele kiibid ja joonistused tegema. Ei jäta seekord hilisemaks, siis ju varsad jõulised ja nende kinni hoidmine nõuab piisavalt tarkust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...