19. aprill 2014

Sain hiljuti teada, et seda tõugu koer pidavat olema väga.. väga.. väga õrn õuespidamiseks. Tuule tõmbusest pidavat kergelt kohe põiepõletiku saama. Kui ilm tuuline väga, siis ilma jopeta koeraga õue minna ei tohi. Olin seda kuuldes shokeeritud. Võtsin nõuks mitme loomaarstiga suhelda sel teemal ja mis selgus, et teatud koeraomanikud, kes kasvatavad või peavad koera lemmikuna, jah teevad nii, et igasugune ilma muutus võetakse kasutusele äärmuslikke meetmeid. Tekkis kohe järgmine küsimus, kuidas saab sellist koera kasutada jahis. Kuna tegu linnu ära toojaga. Ja sellega mu teema ammendus, pöördusin oma huvi ja küsimustega ühe teada ja tuntud jahimehe poole, kellel siis jahikoerad. Arutelu käigus selgus siis tõde, et kui mina tegelen koeraga pea 7-10 tundi päevas, siis linnas tihti piirdub kahe korra jalutuskäiguga. Ja need keda lihtsalt aretatakse näitusekoeraks lihtsalt jahisse ei sobi. Ma pole rahul nende vastustega, pöördun mingil ajal rahvusvaheliselt seda tõugu kasvatajate poole. Lihtsalt uudishimust, kuna mul läks igasugune isu uue koera majja võtmiseks üle. Saades ebameeldiva tõe teada. Mulle tundus, et mina kes olen aastaid koertega elanud  jäi mulle küll sellisest kasvatuslikust mõttest kummastav arusaam.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...