30. aprill 2012

Võtta sõit Raplamaalt kuhugi Kilingi - metskonna metsadesse ja seda teha veel Sigatsest sisse sõiduga, siis võib ikka metsa jõuda, nii juba oligi, et ekslesime ja õnneks sisemine intuitsioon ja Laura tähelepanelikkusele jõudsime siiski õigesse kohta. Kahju on kulutatud ajast. Kõigil meil oli teha midagi kodus. Autojuhiks oli siis seekord Kati Saara Vatman.
Igal juhul jõudis Randa uude koju. Kui ma teda vanas kodus karjamaal vaatasin. Oli ta kuidagi kurva ilmega, saime siis kamba peale ta treilerisse ja liikuma ka kohe, poste ei hakanud kohe võtma, kartsin, et miski võib ehmatada (veerev post kas siis kurvi peal ja plast postidel veel metall teravikud ja juhtub miskit võib see hobusele kuskile sisse tungida. Enne ma kardan, kui hakkan midagi liigset ette võtma, mul niikui nii vaja Torisse sõita, omaniku staatus vahetada. 
Koju jõudes viisin kohe Randa uute hobukaaslastega tutvuma, alul mõtles välja treilerist astudes, et näh kuhu ma nüüd olen sattunud. Ilme muutus kuidagi teiseks. Ja siis kui läksin teda teistele suksudele tutvustama oh saa, kus Randal läksid silmad rõõmsaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...