26. aprill 2012

Võtsin siis ennast kokku ja helistasin ESHKS, et uurida asja, et mis toimub. Oma mõistus on see, mis tekitab sisemisi pingeid ja arusaamatusi. Lõpp tulemus selgus, et aasta alguses minu enda teadmise järgi makstud summad polegi arvele jõudnud. Ma ei saa aru, mis toimub, enda mäletamist  mööda käisin maksmas. Kuid nüüd selgus, et pole arvele jõudnud. Pean uurima, et miks mul juhtub, et minu makstud arved ei jõua kohale.
Lõikasin täna Testul kapju, imestan, et tema esimesed jalad on kummalised, mis vajavad tihedamat lõikust. Amanda patseeris niisama hoovis, et siis peeneid rohuliblesid enda kõhu täitmiseks napsata. Paar päeva pole aega saanud, et teha trenni mõne suksuga, aga nii palju üllatusi loodusest olen juba kogenud, et meie kandi konnadel on igal juhul kude vees ja peatselt pole see aeg, kus vesi kihab uutest konnaalgetest. See on nii lahe teadmine.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...