12. aprill 2012

Lihtsalt võrratu ilm, kisub õue. tegingi oma hommikuse unevajaduste täismagamisele õues tiiru. Selgitamaks mis oleks oluline esmaseks tegevuseks. Kuid nagu ikka, kisub mind ikka hobuste keskele. Nii kui hobused nägiud, et olin karjamaale tulnud ja enesele hea istumise koha leidnud, et siis hobuseid jälgida. 
Nii lahe, kõige esimesena ilmusid Tassa ja Lipton, kes siis ilmutasid minu suhtes väga suurt emotsionaalset lähedust. Tassa pani oma suure pea mulle õlale ja siis Lipton nakitses Tassat õrnalt (õrnuseavaldus hobuste omavahelises suhtlemises). Muidugi selle sõpruse lahutas Testu, kelle ilmumine minu lähedusse pani kohe ,,lembelinnud" põgenema. Testemona peab ennast täie õiguslikuks karjajuhiks ja tahab ainu isikulist tähelepanu. 
Pärast tema rituaalset suhtlemist võisid ka osaleda teised kabjalised minuga suhtlemisel. Amandal oli täna eriline paha tuju Herta suhtes, kiusas teine oma mõistuse järgi. 
Pauliine keeras mõnusalt sügavasse isetekkelisse järve ja püherdas nii, et veepritsmeid jagus ümbrusse. Ja pärast sellist spa-protseduure jalutas siis nii muuseas ,minu juurde ja raputas kõik vee endast minu peale välja ise veel üle õla tagasi vaadates, et kuidas mina tema sellisesse käitumisse suhtun. Naersin, sest tundsin rõõmu looma sellisest kavalast käitumisest. 
Koertest ei saa ma mitte ühegi hinna eest mööda minna. Koerad nõudsid, et pean poodi minema ja konti neile ostma. Kirun ennast vaikselt, et sai selline komme külge õpetatud ja nüüd kohe esimese kondi leidmisel kohe mulle sellega teavitama, et ma pole neile tükk aega konte ostnud. Naeran muidugi südamest, nagu väiksed lapsed,,kes mainivad... emme palun too kommi... nüüd siis mul väikeste laste eest koerad... loomad ja lapsed on lahedad nad täiendavad teine teist.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...