28. juuli 2011

Üks hein on praktiliselt nüüd maha kantud. Võiksin olla kellegi peale pahane, aga nüüd otsustasin midagi sellist. Aitab sellest teemast, kui ei sobi tulla heinarullima ja leitakse igat sorti vigu, probleem selles, et suve alul mainiti mulle, et miks ma ise teen, ostku ta käest heina. Siis minu sooviks on järgmiseks aastaks endale isiklik heinapress hankida. Teen siis ise oma perega heinad valmis. Mainin, et kui minna ostma heina, võetakse kallis hind ja siis pean otsima veel transpordi, aga miks ma pean ostma kodust kaugelt heina, kui ma saan ise teha, vaja ainult rullimis teenus kinni maksta.
Eile selline juhtum, vean igapäevaselt autos kaasas bensiini kanistrit valmisseguga saele. Vahel, kui mu arvestus auto paagis oleva kütte osas viltu veab, siis olen kasutanud äärmises olukorras seda. Mis siis juhtus...? Unustasin koju, kodus ma tõstsin selle nii, et ma ära ei unustaks autosse tõsta, kuid jah seda ma ikka tegin. Sain juba Rapla lähedale, kui auto kummaliselt käituma hakkas. Haarasin esimese 5l plastkanistri ja Rapla suunas jalutama, ma loobusin mõttest teisi autosid hääletada. Kuid korraga üks auto WV Golf peatus ja küsis, kas mul sai küte otsa. Vastasin jah. Kohe pakuti abi, mul oli ülimalt hea meel. Viis esimesse bensukasse ja tõi auto juurde tagasi, tänusõnad südamest. Olen ühekorra jäänud tee äärde nii, et kus pole ükski auto kinni pidanud. Pidin kutsuma venna appi.
Eile siis sai käidud ülepika aja Raikküla ringil 2-e tunnisel matkal. Enne koju jõudmist saime korraliku paduvihma kaela. Ega kuiva kohta polnud kuskil. Riided märjad ja jalatsid lirtsusid ikka selliselt, et nagu oleks veest läbi käinud.
Viimasel ajal on hakatud jälle aktiivselt käima ratsutamas. Küll platsil, kui metsas matkamas.
Ootan oma puhkust ja Varbola puupäevi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...