3. oktoober 2010

Lahe sügis ilm oli super Velisel. Mulle meeldib väga käia Velisel ja Sillaotsal. Ma ei käi seal küll laada enda pärast, aga et saan teha sügismatka hobustel lastele. Ööbida Sillaotsa värkstoa lakas. Ööd juhtumisi öökülmad. Kui paksult me ka ei riietunud hakkas ikka magamisskotis vilu. See läbi ei maganud ka mina kahel ööl mitte üks gramm.
Tagasi teel juhtus veel selline nali, et Pauliinele sai villand minu turjal kandmisest ning viskas järsku maha nagu oleksin talle paljas õhk. Siis mõtlesin ooo, ... lahe esimest korda sellel aastal. Ahctung...!!! Mina kes tegelen aastast aastasse pean alati olema valmis kukkumiseks. Ratsutamine on üks ohtlikumaid alasid. Alati rõhutan ka võõrastele, et korra peab isegi kukkuma. Hirmu ei tohi olla kukkumise ees, siis tavaliselt ei kuku ka.
Vahemaa Sillaotsa ja kodu vahel tuleb 21 km. See on tükk lahmakat maad, mida ajalises mõttes annab mõõta. Üks uus avastus veel, iga korraga võtame mõne km lühemaks oma distantsi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...