9. jaanuar 2010

Loodan, et tänase päeva seisuga, et mu ebameeldivused otseselt ja kaudselt otsa said. Saan hakata normaalselt noorte hobustega tegelema. Saanisõiduks ideaalne aeg. Hetkel koolitan noort hobust ees käima. Selleks kõige sobilikumaks osutus Teele. Teele on koostöö aldis ja teeb kõike vanema hobuse eeskujul.
On alles lumi, eile sai traktoriga heina põllult vedamas käima. Jah kuid suurte ajakadudega see kohale veetud. Vahepeal jäi ta metsavahel seisma seletamatul asjaolul ning meestel kulus käima saamiseks omajagu tunde. Kui heinakoorem koju jõudis, siis minu mobla kell näitas 00.05. Selliseks kujunes mu eilne päev. Kõige suurema ehmatuse sain ma siiski kraavi minekust ja lubasin, et kohalikud mehed, kes traktoritega tegelevad ei näe mind nüüd tükil ajal traktoritega liikumas.
Hindasin russi võimsust suure lume osas liiga kõrgeks. Suure käruga kippus ta kinni jääma põllule.
See selleks, aga eile õhtul suutsin tarktori kraavi sõita. Otsida välja tõmbajat ja oodata. Aeg kadus öösse ja kella 22 oli traka väljas. Olen tänulik, kes sellel õhtu tunnil soojast kodust pimedasse öösse tulid, et pakkuda abi traka kraavist päästmisele.
Aasta algus on siiamaani päris huvitav ja pingeline olnud. Kuid igale asjale on alati selgitus. Võtan elu lihtsalt ju see nii pidi minema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...