26. november 2022

 Tundub, et talv ei taha seekord meid maha jätta. Eks tuleb selle nädala alguses lubatud nädala lõpu sula jääb ära on väike külm. 

Talvine periood kulub enese täiendamiseks, nii plaanid võetud treeneri täiendloolitus läbida.

Eelmise aasta novembris alustatud tugi isiku koolituse osas võin seda öelda. Ma ei suuda 100% jäägitult pühenduda erivajadusega täiskasvanutele või lastele. Vajan vahel endale taastumise mõttes inimestest vabu momente. 

Armastan tööd teraapia valdkonnas läbi loomade pakutud teenusena.

Kui keegi tunneb, et hakkab läbi põlema, siis tuleb leida jõud ja tegevustest tagasi tõmmata ja lubada ensele mida hing soovib.

Millised tunnused olid mul kui jõudsin kriitlise seisundini 

*kõige lihtsamad asjad suutsin ära unustada 

*kui tööle minek valmistab vastumeelsust 

*füüsiline ja vaimne väsimus asendus passiivsusega soov mitte midagi teha 

Ma kuulan oma keha, olen tegelenud aastaid joogaga ja sealt olen ammutanud teatud tõdesid oma enese kehaga tegelemiseks.

Mul on tähtis enda heaolu.


Olles selle aasta augusti lõpus juba läbi põlemise äärele jõudnud. Pidin tegema kardinaalsed muudatused oma elus. 

Mida ette võtsin:

1) palusin tööandjalt luba alla miinimum tundidega tööl käia.

2) ei mingeid reklaame ega palju trenne lastele,

3)võtsin plaani loomade arvu vähendamise

4) seoses septembri lõpus puhkusega sai endale väike preemia reisi lubatud, käisin ära Abruka saarel


Traditsioonideks on ühe nädala vahetus päeval vedada sööta hobustele. Õnneks oleme harjunud talvise söötmis programmiga. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.