23. juuli 2018

Selle aasta teine laager selja taga. Päris huvitav oli, sai lastega iga päev ujumas käidud. Millest ma nüüd puudust tundsin oli suuremast autost. Kuhu vähemalt 6-8 last peale mahuks.
Enneolematu suvi jätkub, eile osales Anete Tassaga Võtikmetsa derbyl. Hämmastav, et uuele platsile esmakordne minek röövis hobuse tahtejõu hüppeks. Juba esimese lihtsa takistuse puhul Tassa lihtsalt tõrkus välja. Pole hullu, kiidan Anete taktikat, ega veel see kaotus pole läbi kukkumine. Mõni ebakompetentne inimene oleks kahju rõõmu tundud, soovin alati säherdustele inimestele mõttes õnne ja tean, et selline suhtumine ei kõiguta. 
Kuid pärast lõpliku võistluspäeva lõppu, uuesti proovima. Loomal hüpet on, aga millegi pärast ebakindlus ja vahepeal väike tujukus vastupidiseks võib asja viia.
Kõige huvitavam seik mis meie majas aset leidis oli laagrilaste lahkumise järel muskuspardi papa leidis aida trepil peegli ja kukkus selle ees ennest esitlema. Oli vast ilmed ja tiirutamised ja tiibade lehvitamised ning ei puudunud iseloomulik susistamine. Ja tuka turritamine, mille tõttu muutus ilme väga uhkeks. ja seda enam, kui mul aida alla miskit tooma minna, siis vaadati sellise pilguga, et nii kas me ajame teda ära aidatrepilt ära. Kuid ma ei tahtnud teda segada edevuse tipul segada ja sättisin asjade tegemise nii, et lasin tal eputada oma peegelpildiga.
Pipi tervis on hetkel taastunud ja osaleb aktiivselt kõikidega ja kõiges. Tunnen väheke piinlikust, et tahtsin enne õiget aega koera magama panna. Tänu koera enda tajumisele ja mõtete lugemise, kadus teine kokkulepitud magama paneku ajaks sootuks. Mainin nii palju, et ma teadsin kus ta oli, kuid ma ei hakanud teda torkima tema peidu urkas. Kuidas ma avastasin on tänu Sofiele, kes igast mu sõnast loeb välja mu abipalve. Ja osutab oma abi. Ja imetlen alati Sofie tarmukust ja soovi inimest selles valdkonnas abi osutamiseks. Lihtsalt naudin oma koerte kooslust.
Aitäh mu koera, kes te õpetate pidevalt mind nägema asju ka teie tasandilt... 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

  Täna on siis Suur Reede mu vanavanaema surmast saab juba 20 aastat. Nukrus poeb hinge...mõni päev vahet läks vanaisa järgi (vanaisa jaoks ...