11. september 2016

Kahju on see, et ma eile ei saanud kõikidest osalejatest pilte, kuna mu kaamera sootuks keeldus töötamast. Kaks olulist tegijat jäid pildile kandmata. Kahju ja vabandused blogi lugejate ees.
Täna oli mul suht naljakas tunne, kui sain teada, et on vaba päev. Olin juba valmis tööle minema, kuid jah selgus, et mul siiski vaba päev. Ja koju vallast jõudnud istusin enne maha mõtlema, et millest küll alustada.

Alustasin kappide tuulutamisest, leidsin miskit ajaloolist materjali oma elutööst. Hulga aastaid tagasi juhtus meie majas selline lugu, kus ponimära hülgas oma järglase ja keeldus igasuguse valemiga omaks võtma
Meenus, et mul vaja ühed olulised paberid Maaülikooli vaja tagastada ning otsisin need ülesse.
Veel täiendavalt pilte eilselt rakendipäevast.  Autasusatmisele ei jäänud.
Meeldis vigursõit mäel ja groomi töö kutsari taga. Kui osavad võimlejad peavad nad ikka tempo peal olema.
Rada koosnes mitmest takistussõlmest või koridorist. Igal juhul mina kes ma seda ala pole üldse suurt uurinud, sain nüüd selle päevaga tiba targemaks. Ja millisel korral tulevad karistuspunktid ja mis ajale juurde liidetakse.
Ülar Raudsepp, oleksin tahtnud kahe viimase võistleja tegevust pildile jäädvustada, kuid kaamera töö peatus ja ühegi valemiga ei suutnud taastada tööd kaameras. Pildid tegin tahvel arvutiga.
Vabandan pildi kvaliteedi pärast, kuna fotokal jälle mingi probleem, kas sisse pugenud tolm ja seetõttu väheke täpiline. Ja muidugi on see pilt pärit siis 10.09.2016 juba koolisõidu algusest, kus siis Eve Haggi tervitamas kohtunikku. Lihtsalt kaunis on too rõivistu.
 Pildi tegi vanem tütar Aade. Kes siis sõitis rattaga kohale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.