27. september 2016

Elu võib päris kena olla, tõin siis eile lõpuks oma soku Läänemaalt ära. Nojah, kui keegi teab mis tähendab ühe soku vedu sõiduautos. Oo jaa, kui see veel korralikult veel haiseb. Hormoonid juu, mis tekitavad teatud lõhnu. Ja nii saigi, et terve selle sõidu aja hoidsin aknaid valla. Muidugi too sokuisand  Märjamaale jõudes lahti rabeleda oma jalad. Miskit sai auto seisma jäetud ja ohutuled peale ja pojaga siis sokule uusi rakmeid peale meisterdama õhtupimeduses taskulambi valgel. Kuidagi viimastel km suutis ta jällegi ennast pöörata. Jälgisin tagasivaate peegli abil, et kas tõuseb ülesse või jääb sellesse asendisse. Kuid asend oli selline, et ulatas silmadega aknast välja vaatama. Kui metsa vahele keerasin, mõtlesin hirmuga, et kui peaks püsti kargama, siis on oma suurte sarvedega laes ja teab mis hulle asju oleks võinud juhtuda. Õnneks ei juhtunud jäigi oma kõhuli asendisse kuni sõidulõpuni, siis taga luuki ülesse tõstes. Hüppas juba ise autost maha. Vot nii palju minu oskustest jalgade sidumisest.
Soku viisin eelmine aasta ema kitsedele paarituseks, kuid nüüd sain teada, et meie härra olevat veidi juba ülbemat joont hakanud inimhingedele näitama. Ega see mõnus pole, kui kellegil on võimsad sarved ja sellega võib juba suure obaduse saada. Mul siiani pole kogemusi olnud, kuid olen õnnetult lõppenud juhtumeid siit ja sealt loomapidajatelt kuulnud.
Kõige jubedamad on kokkupõrked pullidega, isegi mu enda sugulased on pidanud selle üle elama. Kuid nii see on, loomade puhul peab ikka mingi kontroll keha keele üle olema 100% kindel ei saa kunagi olla. Ka koerte puhul võib nii öelda, kui enda koerad võõrast koera ei murra, siis oma pere keskel võivad oma liikmele küll halbu haavu tekitada.
Nüüd seisab ees mul veel korralik salongi tuulutus ja pagasniku pesu, sest lõhn ise on vängelt võigas. Kui ma ise veel talun, siis lapsed istuvad autos maskid peas.
Muidugi sõitu alustades, ütlesin pojale, et kui mõni seadusesilm veel kinni peab, et siis lehvitan käega enda nina all ja mainin. Jube kuidas siin haiseb, loodan, et dokumentide kontroll oleks veel kiiremini lõpetatud.
Muidugi sokk oli visanud kasvu kehast ja sarvedest, kui see mis ma eelmine aasta Niiby külla viies oli.
Selline päev oli mul siis eile. Samas sain veeta pojaga ühe mõnusa kvaliteetaja ja ka ema üle pika nähtud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...