5. mai 2016

Täna  maaema sünnipäeva. Ja muidugi siis rahvapärimuse kohaselt töid ei tehta. Tegelikult tunnen ise ka väheke, et vajan puhkust, mitte rapsimist. Nii mitu hommikut on mul möödunud kasulikult ilma ära kasutades öue-aiatöödeks. Vabandan inimeste ees juba etteruttavalt ära, kui ma kellegile olen tagasi unustanud helistada. Hästi palju tegemisi ning maksimaalselt öues toimetada, sooviga palju ära teha. Tegelikult mainin olen önnelik, rahulolu oma tegemistest, muidugi oleks seda va kölisevat mammonat pidevalt vötta oleks palju rohkem tehtud. Kui nii on, et olen öppinud olemasolevaga läbi ajama. Eks näe mis tuuli meil veel oodata on, kõige pealt lasen sellel laupäeval mööda minna, et siis miskit jagada. 
Mida siin elus veel tegelikult tahta, mul on pere, loomad, linnud, koduaed kus nokitseda ja mul pole aega lihtsalt kellegi kallal löpmatuseni viriseda.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...