5. november 2014

Eelmine nädal tegelesin hobuste ratsastamisega, päris põnev sai see olema. Tegin valikuid, kellega maastikul käia ja kellega platsil toimetada.
Herta pani imestama oma rahulikkusega ning aeglusega maastikul. Kui oleksin vankri ette rakendanud...huvitav millega ta mind siis oleks üllatanud. Väga raske on teda saada sammust traavile, eriti kui temaga individuaalselt maastikul liikuda. 
Kati, Teeba, Kellukas, Tassa on platsil väga head, Testemonat ei liigutanud, kuigi ta nõudis. Noorte aastaste sälgudele leidsin kah aega. Liptoniga sai käidud maastikul ja paaril päeval maantee ääres. See nädal olen väikse pausi teinud, aga homme panen jälle mõned tegelased sadula alla. Viimastel päevadel olen pühendunud õue ja aida koristamisele. Mõtted on täis, just pühenduda aiale. Viimasel ajal on küsitud palju mu käest, et millal ma aia vastu hakkasin huvi tundma. Seoses ratsamatkade tellimuses osas kogenud väikseid tagasilööke, võtsin ette aiakujundamise. Ja sellega seoses pole ma ikka oma hobuseid unustanud. Püüan nendega individuaalselt tunni jagu aega kulutada. Kõigiga korraga iga päev ei jõua. Hetkel veel neli noort hobust, üks neist kahe aastane. Harjutan korda mööda päitsetega jalutama, jalgu andma ning muid suhtlemisega ning tuleviku tegevustega seotud tegevusi. Kõige lihtsamaid inimese ja looma usaldusega seotud tegevusi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...