21. mai 2014

Selle aastased eurovalimised jätan vahele. Vali keda tahad või vaadata poliitilist kaklust, siis hakkab juba villand. Ise ma poliitikas enam pole, olen sellest teemast vaba. Lihtsalt astusin välja rohelistest.
 Paar päeva on kenasti vihma kallanud ja nüüd loodus on värskema ilmega. 
Ärkasin täna kahtlase kanakisa peale, kui õue läksin ei näinud ma miskit. 
Mõtisklema paneb viimasel ajal kuuldud meediakanalitest  sõna - majanduslangus. Milline see võiks välja näha, et kas toiduainete hinna tõus või hoopis, et enamus inimesi vireleb miinimumpalga peal tööd rügades või hoopis milleskis muus. Bensiini hind kõigub ka vahelduva eduga 1.30 ja 1.28 vahel Raplamaal. Viimati linnas koolitusel panin tähele, et ühes bensukas 95 maksis hoopis 1.25.  Hinnavahe küttel on erinevates jaamades vähe märgatava kõikumisega. Mõtisklen, et mis teha, kui palju järgmiseks aastaks jätta hobuseid. Eile tegin ohustatud tõugude toetusele taotluse ära. 
Koolitus milles osalesin sain palju just teraapia osas juurde, kuid mõte tiksub seda veel õppima minna välismaale. Kohtusin  Helega, kes Järvamaal hoputeraapiat erivajadusega lastele teeb. 
Päris hea on üks looduses leitav taim...võilill. Võilill on mul juba aastaid menüüs, lehed, õievarred... mida see annab... nt. kui sõidan rattaga pikka maad nii 50 või 80 km ja selle vahepeal näksides võilille lehti ja varsi vajaduse järgi piirdudes mõne lehe või varrega jook on alati kaasas. Ja kui mu distants on läbitud  pole ma kunagi tundnud suurt vajadust magausa järgi.  Imestangi seda, muidu füüsilise pingutuse järel tekkis suur magusaisu. Ja ei teki ka päras pikka sõitu mingit väsimust. Imestangi, et milline võim võib olla loodusest leitavatel taimedel. Üks mis mulle veel väga meeldib on orashein (karvane ja teravate servadega, kergelt sisse lõikuv).
Täkk tõmbas üks päev lahti enese, eks hormoonid hakkasid üle pea kasvama, kuna mitmed märad indlesid ja ajasid pea segi meie poisil. Õnneks jäi ära suur aedadest läbi jooksmine piirdus ainult möirgamisega aia ääres.  Panime poisi siis sisetingimustesse jahutama tundemaailma. Nüüd tundub, et märade igatsus poisi järele on vaibunud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.