18. juuli 2012

Ma kõnnin sellel rajal vaid korra. Kui ma saan head teha, las ma teen seda, sest ma ei astu enam kunagi samale rajale.

Hea juhi suurepärane omadus on tema oskus muuta positiivselt teiste elu - olgu need kolleegid, tööandjad, kliendid, tuttavad, pereliikmed või sõbrad. Hea juht teeb neid muutusi oma tegevuse kaudu.
Usk ja usaldus teistesse toob positiivseid tulemusi...
Me muudame positiivselt teiste elu, kui usume nendesse, aitame neil endasse uskuda ja kohtleme väärikalt.
Meie tegevused toovad positiivseid või negatiivseid tulemusi
Meie teod räägivad kõnekamalt kui sõnad ja oma tegevuse kaudu saane teiste inimeste elu muuta positiivsemaks või negatiivsemaks. 
Teiste inimeste suhtumine ja käitumine mõjutavad meid kas positiivselt või negatiivselt. Kohe üks näide tänasest päevast, olles alati Niidi, Antsu juurest tulnud täitub mu hing alati masendusega. Tema kriitilisi jutte kuulates täituvad mõtted alati, selliselt, et kõik mida ma oman tehnika näol on sellises olukorras, kus asi tema mõtlemis viisi kohaselt ei kõlba kuhugile. Kuid aastad on muutnud mind selle inimese suhtes juba kurdiks. Lihtsalt ei kuula tema kriitikat. Ühest kõrvast sisse ja teisest välja. Hüvasti masendusele ning jätkan samas usus, mida mina usun ja õigeks pean.
... mida hetkel vajavad igaüks, kellel kas siis heinaloog või mida iganes vaja teha veel on.
Julgustagem ja austagem teisi. Kui me seda teeme, elame positiivse energia, isekuse ja lõpuks õnne keskel.. Raamatust "7 sammu kestva õnneni".
Meie suurim mõju ei ole see, kui näitame teistele oma rikkust, vaid nende rikkust. Kui me muudame teiste elu positiivseks, tunneme iseennast väärtuslike ja vajalikena ning see annab oma panuse meie õnnetundesse.

1 kommentaar:

  1. Head meeldetuletused...
    Ainult mul häda - ei näe hästi selle punase tagant lugema :)(sry)

    VastaKustuta

Sajab lund...ja maa on valge.