8. mai 2011

Suure hinge peaaegu terve saladus seisneb sõnas „visadus.
Visadus on mehisusele sama mis ratas kangile, see on toetuspunkti pidev uuendamine. Victor Hugo
“Mida sa suudad ette kujutada ja millesse uskuda, seda sa ka saad”.
(Napoleon Hill)
Eile oli siis talgupäev ja täna emadepäev. Olgu kõik emmed täna eriliselt kantud ja tähelepantud. Vähemalt kogesin ma ise viimaste päevade tegemiste käigus poole kõrvaga, mis oli minu perel minu suhtes varuks.
Hurraa, hõiskan südamest, saingi oma heinateoga ühele poole, nii et eilsest hakkasin ootama uut heina aega. Järgmiseks talveks heinarulli veoks, aga vajan tugevat plekki, millegi pärast eile viimaste rullide veoga kündsin lausa juba kruusatee pinnasesse vagusid. Nii et mu kallis naabrinaine juba urises vaikselt, et olen ta tee ülesse kündnud, ma lubasin naljaga pooleks veel kultivaatoriga üle käia. Tegelikult olen ise ka nati kurb, et asi nii läks. Järgmine nädal üks matk, siis pean hobused viima Sillaotsale. Selle nädala lõpp läks nii kiireks. Ootamatu käik Tallinna laupäeva hommikul ei olnud see eriti meeldiv mõte, aga ma ei tahtnud ka teisi töid ka sinna paika jätta. Tahtsin ikka heinamaa puhtaks vedada, et ei jääks rohukasvule heinarulli jäätmeid kasvu pidurdama.
Kui on väga kiired ajad, siis tavaliselt tegelen rohkem noorhobustega, käin tõstan jalgu ja patsutan ning harjutan päitsete ja talutamisega. Muuks siis aega ei ole. Eile aitasid veel lapsed oksarisu lõkkeasemele vedada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...