22. november 2010

Kena 0 kraadi lähedane ilm.
Lumine, hobuseid välja lastes, panid tuhat nelja kappama suurele karjamaale,kes püherdas, kes pildus tagumist poolt taeva poole.Ma ise arvasin, et see juba pigem nagu võistlus moment.
Otsin kust võiks saada saepuru ja põhku allapanuks.
Vaatasin, kuidas Moorits miilustas oma märakarja ümber. Igale ühele oli siis oma täku sosinaid jagada. Kellele tegi kalli ja kellele siis musi. Korra isegi kahele jalale tõusis (oletasin, et puhus ennast suureks isaseks)Pauliinele. Ajas tema olemus muigama. Miks ma neid seal karjamaal vaatasin, lihtsalt tahtsin näha kuidas nende tervislik seisund ja koostoime eksisteerib. Hoidsin täkku mõnda aega jälle eemal. Märade pidev indlemine ajab vahel ta endast välja, siis toon karjast mõneks ajaks üksinda olemiseks teise hoonesse. Nüüd kui mul üks täkk, on mul rahulik keskenduda ja tegeleda kindlalt ühe täkuga. Vaatan, et poiss ise tunneb sama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

  Täna on siis Suur Reede mu vanavanaema surmast saab juba 20 aastat. Nukrus poeb hinge...mõni päev vahet läks vanaisa järgi (vanaisa jaoks ...