14. oktoober 2010

Eile oli suht kiire ja huvitav päev, et oma päeva märkmeid täna jagan, lihtsalt ilm on sundinud tubaseks. Toas ka ühte teist teha. Nii paljukest käisin õues, et hobustele heina ette anda, õues seisev lahtise heina kuhi vaja esimeseks ära sööta(kaetud kilega).
Eile käidi Eeva- Lottat joonistamas ja kiibistamas. ESHK juhatusest Raigo Kollom noorikutest saatjatega (tegu oli Niitvälja loomaarstiga, teise ameti staatus teadmata).
Raigo Kollom on tuntud ratsasportlane, oli üks parimatest ENSV-liidu ajal. Üks minu iidolitest ja eeskujudest.
Olin üllatunud, kuidas ta karjamaale tuli ja oma saatjaid julgustas (need jäid pigem aia taha ootama, kui ma varsa emaga varjualusesse jalutasin). Raigo K. tegi tutvust Mooritsaga ja Pässuga (kes oli tol päeval väga uudishimulik). Raigot pani imestama, et mu kari ei hoia kokku. Ma ei osanud midagi sobivat kosta, kui seda, et osad kaitsevad silorulli, selle pärast nad siis ka kaasa ei tulnud.
Varjualuses tegutsemas, kui Raigo lasi ukse taha uudistama tulnud hobused järgemööda sisse. Kõige rohkem pani hämmelduma Raigo liigutus ja mõistmine, ta taha sisse tulla ja selleks tulijaks oli Mooramaa mees Moorits ( minu juures on ta karjas vabalt), käitub hästi on dzentelmen, kujutelmas olen talle isegi kaabu pähe ja lipsu kaela juba mõelnud.
Olen siiani lummatud Raigo Kollomi käitumisest(tal on vanust ja näeb väga hea välja).
Tänane ilm kõle ja vilu, hoian täna hobuseid sees, vean sööda ette. Vahe peal käin vaatamas, kuidas neil seal ka on. Ega nad väga tülitse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

1.04.2024 karjalaske päev

Mõnusad ilmad on saabunud, koristan kopleid ja ühtlasiu valmistume esimestele võistlustele ja jälle Hiiumaale ratsaorienteerumises osalema. ...