13. september 2010

Soe sügis ning enne olematu puugi arvukus.
Nii palju puuke pole ma ükski aasta trehvand kogema, kui tänavu. Naabrinaine sai ühe puugi hammustusest puuk borrelioosi. Mu enda pojal oli üks päev aga peaageu 5 puuki ennast naha sisse imenud. Jube...mul hakkab alati ainult juba mõttest külmavärinad ja kohati allergiline sügelus mind ärritama (olen läbi põdenud kirbu allergia), üks kõik missugune välisparasiit mind hammustab - sügelen üle keha. Ja nüüd piisab vaid ainult kellegil mainida, et tal on kasvõi puuk, kui ma kogen oma naha peal kõike. Kuigi liigun palju metsas ei ole ma see aasta endalt ühtegi leidnud, siis lapsed selle eest on head magnetid olnud. Isegi koertelt saab alatihti neid pealt ära korjatud.
Ilmad on super ilusad olnud ning sügisesi ilmu on hakatud väga aktiivselt ära kasutama.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...