15. september 2009

Päev oli täna kiire, kui veel juhtub graafiku alusel töö öö veel ees seisma,siis seda enam on see kuidagi kiirelt mööduma.
Koristasin, vedasin hopadele karjamaadele vett. Tõin ära kolm suksut Lepatriinu maaüksusest, et panna nad kõik kokku. Ohsaa kus läks galopp ja taga ajamine (Desmona ja Bas Danse) - Teeba ja Teele on oma moodi fruktid. Kui karjas juhtub olema võõras või võõrad loomad, siis omaks võtmine toimub väga aeglaselt just nende poolt. See looma psühholoogia on nii huvitav, siis inimese poolne hinnang loomakäitumisele võib olla ka vastupidine. See selleks,aga sabad seljas kihutamine kestis oma paar tundi. Samas lahe oli vaadata, Teele ja Teeba väga sihikindlat tagaajamist, kuidas nad veel nautisid seda.
Üks päev kui ma hommikul hobuseid vaatasin, siis Teele solvus (ta on mu üks lemmikumaid, ma ei tea, kas hobune seda tunnetab - oletan), et ma temaga kohe esimesena ei suhelnud. Tahtis mind näksata (tabasin ta meeleolust selle).
Täkud said täna uue karjamaa, homme vean ka jootmisvanni.
Vaja osta lakukive, mineraale, siseparasiitide tõrje veel teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

  Täna on siis Suur Reede mu vanavanaema surmast saab juba 20 aastat. Nukrus poeb hinge...mõni päev vahet läks vanaisa järgi (vanaisa jaoks ...