8. juuli 2009

Selle kuu kirjapanekut alustan jahikalendriga.
Kindlasti imestatakse miks? Lihtne vastus, minu tegemised kajastuvad metsas. Peale minu käivad ka metsas jahimehed. Neid kordi küll olnud, kus sattunud jahimeestega ühel ajal metsas olema. Mis on lõppenud mõlemale poolele väikse ehmatusega. Pean ju teadma, missugune loom on jahimeestel vaatlus objektiks võetud. Vältida neid piirkondi, kus asuvad põhilised metsloomadele jahipidamis alad. Kohutavaks saab olema see tragöödia kõigile, kui midagi peaks juhtuma. Mõtlen, et keegi või miski peaks saama kuuli. Loodan leida mingi lahenduse, kuidas saavutada seda ala harrastavate inimestega. Ma ei pea seda pahaks, sest ka ulukite arvukust peab hoidma tasakaalus. Mul abikaasa on maininud, et mis ma metsas käin, hakkaksin ka jahipidamisega tegelema. Mul on oma elustiil välja kujunenud, siis seda enam ringi ei kasvata. Olen loomade aitaja (veterinaaria).

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...