13. juuli 2011

Alanud päev oli mul kannatuste rohke. Peavalu, mille sain eile traktoriga heina niites. Tuul puhus otse kuklasse, jahe ilma sundis mind selga haarama soojema sviitri.
Hommik algas jah, kehva enesetundega. Alustasin siis Aadega metsas ratsutamist. Peale esimest metsaringi hobustel sain tagasi oma tervise, kuid mitte sellise, millega võiks olla rahul. Pidin minema heinamaale riisuma hobusega, kuid siis tuli kaks järjestikust telefoni kõnet. Kus siis sooviti metsa ratsutama minna.
Loobusin siis täna heinatööst. Homme pean ilmtingimatta saama selle heina kokku ehk siis lakka hangutud.
Reedeks lubab jälle sadu. Suht vastik suvi, mis ei lase mul korralikult keskenduda heinatööle. Eelmine aasta oli minu jaoks norm.
Viisime neli hobust metsakarjamaale enne kui ma tööle kimasin käisin neile veel suhkurt jagamas, et neile teada anda, et nad on mulle vajalikud ja ei peaks seda teguviisi pahaks. Hobuste eraldamine karjast mulle ei meeldi. Tunne on siis kehvapoolne, nagu rebiks karja sisekliima lõhki. Tegelik soov on mul selline, et vähem hobuseid ei tekita lihtsalt loodusele kahju. Muidu kui 10 pead sinna peale lasta, kipuvad noortele mändidele liiga tegema.
Tänan oma hobuseid südamest ja tänan südamest kes täna ratsutamas käisid, tervenesin tänu kolme kordsele metsas käimisele peavalust. Hea meel korda läinud tegevusest.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...