9. oktoober 2010

Hobuste uudishimu.
See lahe, üks kõik millega ma õues ei tegeleks on mu kari kohe aia ääres ja piilumas...oo lahe... uudishimulikult kaelad pikalt üle karjuse nööri minu suunas oma pilkudega kaemas. ...huvitav millega perenaine täna tegeleb, loen hobuste tähelepanelikust vaatest välja. Seiskan müriseva sae ja astun aia äärde, et mõnele suksile kalli või musi teha. Igat hobust kohtlen erinevalt. Kellele jagan mõne kifti sõnumi, mille mõistmiseks kohe suks siis ka pääd noogutab nõusolekuks. Lahe, alati kaifin nende pilke. Ja siis nagu magnetina jalutan nende keskele. Vahel tekitavad domineerivad hobused minu ümber ringkaitse, et saaks ainult seda tähelepanu.
Täna käisin karjamaal, et panna oksarisu põlema. Hobused kohe minu ümber. Täna otsisid erilist lähedust Herta ja Pauliine, ega Eeva - Lotagi(vanust 4 kuud vana) minust mööda muidu suutnud minna. Eeva - Lotal harjutasin jala tõstmist ning taandamist ja kõige lõpus tänasin teda hea koostöö eest kallamisega. Ta ei lahkunud kohe vaid ootas veel miskit. Ma juba ruttasin järjekorras Paula juurde, kellega tegelesin peaaegu sama süsteemis (on 3 aastane) jalgu tõstsin ja tagurdamist.
Karjamaalt lahkudes tuli Herta väravasse ja vaatas pikalt järele. Olen aru saanud, Herta kardab väga üksi jääda. Meile saabudes oli minu imestus suur, et kõige suuremad tüli norijad võtsid Herta omaks. Herta ise kaifis väga ponide seltskonda, nüüd on ta leidnud sporthobuse mära sõbrannaks. Hetkel karjas täkk nimega Moorama mees Moorits.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Tõsilood elust enesest.

  Ei oska nutta ega naerda, kui kuulen inimeste arulagedaid vestlusi teemal. Kui vana on üks või teine loom. Mõnede inimeste vestlusest on k...