3. detsember 2018

Kaunist advendiaega lugejad.

Suurimad vabandused ette taha teie ees, kes viitsite ja aega leiate siia kiigata. Kuna eelmise nädala kolm päeva möödus enamusest haigusevimmaga võitlemiseks. Kõige raskem oli kolmapäev, õnneks ja hea meel, et majas ka abiline Olav eksisteerib, kuna vanem tütar veel töökeskkonnas vajalikke tegevusi toimetas, siis teda päeva ajal kodus polnud. Kaks päeva olin dieedil ainult tee, alles reede õhtul vajas juba organism soolast toitu.
Kolmapäevase lõuna toimetas Olav, ise üritasin õhtul läbi haiguse ise ka miskit teha ja õhtusöötmine koos tütrega oli väga meeldiv. Soov oli kangesti hobuseid näha, see on lihtsalt mõnus, ma ei saa neist niisama mööda minna. Pean nägema kõiki, kuda nende söögiisud või keegi pole viga saanud. Jälgida igat kriipsu ja kraapsu hobuse kehal. Kui pika ajaline kogemus on näidanud, et päris ükskõikselt suhtuda ei tohi.
 Kuda hobustega, vahepeal nagu kaane pildist näha sadas meil kogus uut lund sellel sügishooajal maha. Ja mõtted liiguvad ühe noore hobuse ree ette paneku proovimist. Muidugi hing ühtepidi hõiskab tahaks nagu saani või reesõite teha. Herta on juba sellises vanuses, et aeg seal maal, et peab olema kõrval juba noor hobune ja muidugi seda mul ka on.
Eile olin juba välja, lasin seekord Anetel treener olla, kuna Fryc oli väga ärevil, pidin siis tooma trenniplatsile  Pokkeri. Kuna algne plaan oli Anne-Maiga tegeleda, kuid selgus, et seda soovis ka Aade teha, siis mul ei jäänud mul midagi üle.
 Mainin juba ette ära, et kogu tegevus oli lihtsalt maas ja käe kõrval. Proovisin vaikselt  kõiki koolissõidu elemente. Lõpuks, kui hakkasin ise ära väsima, panin Pokkeri seisma ja küsisin jalga, kui asi ikka massaažiks läheb on Pokker kohe nagu naelutatud ja pilguga kõigi mu liigutuste juures ja kõige lõpus venitasin teatud minut-kaks kõiki jalgu eraldi, mida nauditi ikka täiega ehk siis hobuse kehakeel väljendas suurt tänulikkust, selles suhtes mida ma talle pakkusin.
Mulle meeldib loomade puhul see, kuidas nad oskavad oma tänulikkust väljendada....
Lihtsalt kaunist kõike selle uude nädalasse ja aasta viimase kuu algusega...
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Sajab lund...ja maa on valge.